Grey's anatomy

Har precis kommit hem och borde verkligen plugga. Men det är fredag! Och dessutom tänkte jag ta en lugn-dag imorgon, troligen bakis och seg, så jag kanske kan plugga då istället (yeah right ;)) Har en muntligredovisning i filosofi på måndag, ett engelska prov, och en svenska uppsats. Men det borde funka ändå. Tänkte plugga lite engelskaglosor idag, så fixar jag resten på lör&sön.

Skolan var ganska skön, började med prov, som iofs var sjukt konstigt. Men det är skitsamma. Skrev hur mycker som helst, typ 8 sidor! Och det var bara 9 frågor så bredde på ganska mycket. Jag har en tendens att få mundiarre (eller skrivdiarre kanske man kallar det då (sjukt äckligt ord btw)) vid sånna här prov, då man ska analysera och så, men det brukar ändå funka ganska bra. Sen hade jag matte, och jag ligger ganska mycket före, vilket är skönt, och sen en lååång håltimma som kunde varit såå mycket mer produktiv än den var och till sist spanska. Nu ska jag läsa lite i DN och senare kolla på grey's anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0