Just idag så ska det regna

Bloggen krånglade lite imorse, så det blev inget inlägg förns nu, då jag precis har kommit hem från skolan och slagit upp matteboken. Kommer nog inte bli en särskillt intressant dag eftersom jag måste sitta med näsan i matteboken hela kvällen.

Hemma hos mig är det riktigt äckligt väder, spöregnade för en stund sen, och såklart, precis då skulle vi gå ut och ha orientering. Och jag skulle ju inte ens vara med eftersom jag är sjuk. Men sen kom vår gympalärare Martha och sa att vi kunde vara inne istället, så vi gick in och klassen lekte lekar. Men det är fortfarande lite surt eftersom idag, just idag hade jag fönat och fixat håret ganska mycket (brukar knappt fixa det alls) och gick vi ut. Och dessutom hade jag ganska mycket smink på mig idag och det kan jag ju säga att jag inte hade när vi gick in.

Har lite ångest inför helgen också. Elin har plannerat en mysig kväll för tjejerna i  klassen, med middag och lite god dricka :) Och samma helg är det även mentorskapsutbildning, med ungdomsrådet, eller jag är en adept från vårt ungdomsråd som ska representera vårt ungdomsråd. Detta är den enda utbildningen som finns, så om jag inte går på den här så är det ganska värdelöst. Synd, men man  kanske kan ha en till kväll med klassen.. Jag kan ju alltid fixa så jag blir ensam hemma. Vi får se hur det blir. Vet inte egentligen hur gärna jag vill sova över där, men det får nog gå. Det löser sig, det brukar det iaf! På fredag vet jag iaf att jag ska åka och shoppa lite mössor och sånt som jag la in i mitt tidigare blogginlägg. Såg på kontot att studiebidraget hade kommit så nu blir det shopping!

Har för övrigt haft en väldigt bra dag då jag har varit superglad hela dagen. Kanske var för att dagen började med att jag fick en jättefin sjal i present av min mamma som precis har kommit hem från London. Visar den kanske senare om jag lyckas få en någorlunda fin bild på mig själv (är absolut inte fotogenisk)

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-10-01 @ 15:35:37
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Katarinaw

Tack detsamma!

2008-10-01 @ 15:39:47
URL: http://katarinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0