Beslutsångest

Hej! Har precis kommit hem från sara och sitter och funderar på vad jag ska göra nu. Är inte alls trött, men ska upp tidigt imorgon så skulle kunna sova. Köpte några tidningar på konsum när jag var på väg till sara, Glamour och Plaza (har aldrig läst plaza förut, någon som vet om den är bra?) eller så kan jag göra något nyttigt som att läsa lite körkortsteori, kite runner som vi fick som läxa i engelskan, eller slå in alex present, eller kanske städa lite. Men de senare alternativen låter lite för deprimerande att göra på en fredag klockan kvart över tolv, så jag tror jag tar och läser tidningarna.

Hos sara kollade vi på mean girls och åt alldeles för mycket chips. Får ta och träna lite imorgon kanske.. eller ska ju ändå simma på söndag :) Hm.. jag skulle ju faktiskt kunna ta och titta på gossip girl eller house nu.. får se vad jag känner för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0