Hemma

Det blev den tidiga bion, men jag ligger ändå sjukt långt efter min plan att gå och lägga mig vid tio, och sen tänkte jag, okej halv elva, och nu sitter jag här med 10 minuter kvar tills klockan är halv och kommer aldrig hinna!

Bion var jättemysig! Det var knappt någe folk på bion, så hade nästintill hela biosalongen för oss själva. Och hela tiden fick man lust att sjunga med i låtarna, men fick ständigt påminna sig själv om att man var på bio. Jag hade redan sett musikalen, två gånger till och med, men hade glömt bort alla roliga smådetaljer så det var absolut värt att se allt igen, fast på skärm. Måste tyvärr säga att jag är lite besviken på att killen som hon skulle gifta sig med inte var lika snygg som han i musikalen (när jag såg den i London typ 2005 eller 2006) men å andra sidan hade man ju Pierce Brosnan att titta på. Han måste vara den snyggaste gammalhetaste mannen. Eller iaf top 5.En annan som jag har funderat på om filmen är att Meryl Streep är 59 år gammal! Herregud, jag önskar att jag ser ut som henne när jag är 59!


Jag är asglad just nu för jag övningskörde till stan och hem och det gick asbra! Fickparkerade till och med bra vilket inte händer så ofta. Men nu måste jag sova! Ska upp 6 imorgon hade jag tänkt. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0