Idol

Sitter och kollar på idol och undrar vem det är som kommer att åka ut. Igår var det lättare, jag gissade på någon av de två blonda tjejerna och de var också de två som satt löst! Idag vet jag inte.. Tycker alla var grymt bra. Den som jag tyckte minst om var Rasmus tror jag, eller Kevin, men han sjöng väldigt bra så det är ju synd. Jag tycker att hans personlighet är lite sådär småsliskig. Jag såg bara småklippen och där lät Johan inte helt perfekt, men det var ju the killers, så han får ju inte åka ut! Men det sitter nog tillräckligt många småtjejer som röstar på honom.

Jäklar, det skiljde bara 85 röster. Hoppas att det inte blir Jesper!
Yes, det var rasmus ;)! Jag fick som ville två dagar i rad. Jag borde bli jury och tippa på vem som kommer åka ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0