Jobbigt läge

Pluggade precis matte och upptäckte att jag hade pluggat på helt fel tal! Tänkte börja om från början så började räkna på 6102 och räknade typ fram till 6130 tidigare idag när jag nu upptäckte att jag skulle ha gjorde 6302 och framåt. Men men, kan ju vara bra med lite repetition. Ligger iaf nu på 6350 ungefär, så har jobbar mer än tidigare.

Satt och kikade lite på Mamma Mia klipp tidigare (från filmen) och tänkte att jag skulle lägga ut mina två favoritscener/låtar. Det är korta klipp men hittade inget bättre tyvärr! En bit som saknas som jag tyckte var väldigt rolig var precis efter det andra klippet där brudgummens kompisar rövar bort honom och dansar runt med de där simfötterna. Asroligt, värt att se hela filmen för bara det!



Tycker att Amanda Sayfried är så gullig och hon sjunger jättefint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0