Onsdag

Hej! Ska strax springa iväg till bussen nu för att åka till skolan. Skulle egentligen ha gått för en kvart sen, men men, ibland så hinner man inte riktigt med allt i tid!

Riktigt tjock väska idag, vet inte hur jag ska få ner allt. Har gympa idag så mest därför den är så full. Intervallträning och fotboll ska vi ha idag, det blir nog kul! Intervallträningarna trodde jag skulle vara jättejobbiga, men man ska tydligen inte ta i så mycket utan ska ha en puls runt 25-30 (när man räknar på tio sekunder). Lite jobbigare än senast blir det nog, då hade vi 15-15 och nu ska vi ha 70-20 (för er som inte vet så är det att man springer 70 sekunder och vilar 20)

Nu ska jag ta och sätta på mig skorna och bege mig mot skolan! Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0