Tisdagkväll

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck och Miss Lis låt Om du lämnade mig nu. Det känns sådär mysigthöstig, inte för att den är så glad i sig, men jag får en mysig känsla utav den. Därför tänkte jag lägga in den här på bloggen.



Jag har också kollat lite på vantar, halsdukar och mössor och sånt inför hösten. Studiebidraget kommer ju nu så måste se till att handla lite viktiga saker som håller en varm under vintern.
De här är mina favoriter :


1. Mössa från Hm 79,50. Tyckte denna mössa var söt och dessutom så passar den nog mitt huvud lite bättre än nr 2.
2. Mössa från Hm 79,50. Finns som ni ser i andra färger också.
3. Mössa från Gina Tricot 79 kr. Finns även i ljust rosa och grått, väldigt söt. Matchar även halsduk nr 4. Den enda anledning till att jag kanske inte skulle köpa dessa är för att jag inte vet vilken färg jag skulle välja.
4. Söt halsduk från Gina Tricot 129. Den ser dock lite tunn ut, jag vill gärna ha en tjock och mysig till vinterns kalla dagar.
5. Vantar från H&M 59,50 kr. Söta, matchar även mössan ovanför. Finns i andra färger. Ser dock lite grova ut, vantar vill jag gärna ha lite finare.
6. Halsduk från Gina Tricot 99 kr. Den här ser lite större och mysigare ut, billigare också. Får se vilken mössa jag väljer men köper jag inte mössan från Gina så väljer jag nog denna halsduk till att pryda mitt bröst med.

1. Handskar från Gina Tricot 199 kr. Tyckte dock att hålen (det är små hål på fingrarna, man ser inte så bra på den här bilden, jag vet) var ganska fula.
2. Handskar från Gina Tricot tanfärgade 199 kr. Samma som de svarta, vill egentligen ha ett par svarta, för det är basic och funkar till det mesta, men de här skulla vara snygga att ha till min tanfärgade stora väska. Om jag har råd med flera så ska jag absolut köpa dessa.
3. Handskar från Gina tricot 199 kr. De här hade inga hål på fingrarna, men det var nästan lite för basic. Dock lite billigare än de från H&M
4. Handskar från H&M 249 kr. Snyggaste men också dyraste. Roligt med lite extra detaljer, med dragkedjan och rosetten.

Sen kom jag över de här bilderna på H&Ms hemsida. Första bilden tyckte jag bara var en häftig outfit, men jag undrar om den skulle vara lika snygg om man satte på sig det sådär hemma. Den andra bilden tyckte jag att koftan såg fin och mysig ut. Den finns i andra färger också men jag tycker grå är en fin och mysig höstfärg som piffar upp en outfit lite mer än en vanlig svart eller vit.

Kommentarer
Postat av: Ida

Köp dom bruna bilhandskarna från GinaTricot!!! Dom är hur underbara som helst...jag har dom och ska även köpa dom svarta.

2008-10-02 @ 16:33:28
Postat av: Katarinaw

Okej, har inte shoppat på ett tag så är typ inställd på att köpa allt! Plus att jag fick lite mer pengar än förväntat. Nej, men jag tror att det blir de bruna från gina, och svarta från H&M och sen en mössa från gina och en från H&M och kanske en eller två halsdukar.. får se :)Ska ju ut imorgon också, så det får inte bli alltför dyrt.

2008-10-02 @ 22:49:05
URL: http://katarinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0