Friday

Jag är helt dödstrött idag alltså. Vet inte hur jag ska orka skriva ett prov om en timma, men det får gå. Känner för att dra på mig mjukiskläder och dra runt i skolan, men jag kan inte ha mjukisar på mig till skolan. Det är en neuros (störning av en olöst konflikt i ens omedvetna) enligt Freud. Och han har visserligen troligen rätt eftersom min pappa klagade på mig varje gång jag ville ha mjukisbyxor på mig till skolan.

Senare idag blir det iaf helg! Det blir skönt, men min helg är helt fullspäckad och kommer att ruinera mig. Ikväll ska vi hem till Karin, och till henne måste jag köpa en present. Sen kanske vi ska ut? Vet inte, får se. Sen imorgon ska jag hem till Johannes, och måste köpa en till present där. Och på lördag vet jag iaf att vi ska ut, men vi ska till ett biljardställe så man kanske inte ska dricka så mycket, vill ju inte bli sämre än vad jag redan är. Men är faktskt riktigt taggad för att spela biljard! Fett kul, plus att jag och Elin har tränat en massa i Ludvika förra helgen. Men på allt detta, så måste jag plugga massa fysik, för jag har prov på onsdag på 3 kapitel och jag har bara gjort färdigt 1,5 kapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0