God natt

God natt på er allihoppa. Är sjukt trött och har pluggat matte tills nu, in i sista sekunden. Men nu ligger jag på 7162 så det är bara kapitel 7,2 att göra imorgon + några små upgifter som jag behöver lite hjälp med eller inte orkade göra. Men det känns faktsikt ganska bra nu, ska bara plugga järnet imorgon också så löser sig detta kanske. Vill absolut få ett bra slutbetyg i den här kursen eftersom det inte gick sådär super för mig i c-kursen. Men om detta prov inte går bra så finns det ju även nationella, men det skulle vara skönt att säkra sig lite.

Jag ska upp 6 imorgon, gissar på att jag kommer försova mig, men ska ändå försöka sova nu, så inget mer skrivande! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0