Lördag

Lite sent för första inlägget för lördagen men spenderade halva dagen sovandes (till typ 3), några småtimmar bakis och orkade inte göra något allt och kvällen pluggandes, så det hade väl inte blivit så mycket skrivande ändå.

Gårdagen var härligt bra. Fattar inte att jag blev så bakis trots att jag drack typ varannan vatten. Men jag är ju typ jättekänslig så det är väl därför. Undra hur bakis jag hade varit om jag inte hade druckit något vatten alls!
Vi började på viper för förkrök. Där träffade vi asmånga gamla kompisar, så även fast det var viper så var det fett kul! Det blev mycket dricka eftersom det är så billigt och lite efter 11 (då happy hour är slut) så gick vi iväg utan någon plan på vart vi skulle. Det var många som bara kände för chill, men jag ville verkligen dansa järnet, så jag och två kompisar skulle dra vidare mot 360. Men senare bestämde de sig för att åka till något annat ställe, kommer inte ihåg vilket nu, så jag drog och mötte upp 3 andra kompisar och åkte till medis. Det blev mycket dans och värk i fötterna, men kvällen var väl behövd för mig på många olika sätt.

Nu ligger jag som vanligt i min sköna säng och funderar på om jag ska plugga eller kolla på Get smart. Jag tror jag ska spara på filmen till lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0