Söndag

Dålig update i helgen, skäms på mig! Har haft sjukt mycket för mig så det är anledningen.

I fredags hade jag matteprov, och det gick sådär, vi får se när jag får tillbaka provet, men tror att jag måste satsa på nationella i december! Men det här var det sista provet i matte förutom nationella så det är skönt att ha det över iaf! Efter skolan så gick jag till en tatuering och piercing studio för att fråga om min tunga (har haft lite ont i min piercing i tungan) men piercaren var inte där, för hon jobbade bara där på torsdagar så får nog åka till någon piercingstudio i stan istället.

Sen letade jag också mössa och vantar, men hittade inget jag kände för att köpa sådär direkt, så tror att jag avvaktar lite, men nu har jag lite val och vet hur de ser ut på mig och så. Men jag hittade två t-shirts på H&M, bara vanliga basic, svart och vit. Det var ett två pack för 100 kr, och hade en rabattkupong på 50 kr så det blev asbilligt! Dessutom köpte jag lite smink saker och krämer och sånt roligt.

På kvällen var det plannerat en utgång, men elin bangade på traffic lights :( Men det var okej, för jag var ganska trött och åkte till johanna istället :)

Lördagen så åkte jag på ett mentorskapsprogram som jag ska delta i. Då ska jag få en mentor som ska hjälpa mig med mitt ungdomsråds problem och hjälpa mig att hitta lösningar. Jag fick en jättetrevlig mentor som heter Silvia och träffade massor av nya trevliga människor. På kvällen så bowlade vi (jag vann andra omgången (totalt så kom jag typ sist, men det är bara sista omgången som räknas eller hur?)) och kollade på filmen Young people fucking. Sjuk men rolig film! Värt att se tycker jag. Jag kom hem från mentorskapsprogrammet idag för några timmar sen, men bloggen strulade så jag tänkte att jag skulle ta och plugga lite psykologi först. Prov på fredag! Ingen ro, ingen vila! Men nu ska jag ta igen någon serie, och sen måste jag ju läsa tidningen också.. och så borde jag städa. Men det kanske jag kan göra imorgon istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0