Tisdag

Träning igår var helt underbar, glömde förresten att säga det.

Nu ar jag precis kommit hem, sitter med böckerna och ska strax börja plugga lite innan jag kollar på min favoritserie Greek! Jag bestämde mig för att inte åka till råbin idag, men inte heller åka och simma. Jag har varit jättetrött idag så tänkte bara ta det chill och plugga färdigt det jag behöver. Efter skolan hämtade min syster dock upp mig så vi åkte till centrum och jag lämnade tillbaka min telefon, för säkert 5:e gången sen jag fick den. Han var inte säker på att garantin var kvar, men han skickade in den i alla fall! Så gulligt av honom tycker jag. Sen gör det ju inte så mycket för mig om den inte kommer tillbaka, för den telefonen är ju så himla dålig ändå.

Idag hade vi psykologi, och det var typ den tråkigaste lektionen ever! Jag höll på att somna hela tiden och min lärare bara pratade på om ingenting. Och vi hade ju dessutom prov i fredags, på allmän psykologi typ, och när vi kom till lektionen idag så sa han att vi skulle bestämma provdatum till provet om Freud! Det är ju helt stöört! Så nu har jag prov igen i psykologi om typ två veckor, det var ju kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0