God morgon klassen

Jag har precis ätit frukost och ska om 28 minuter ta och springa till bussen, för jag lär behöva springa så seg som jag är. Idag har jag bara tvååå lektioner :) asskönt! Men vi har en håltimma mellan 10.45 till 13.00 men då ska vi ändå jobba med projektarbetet så det är lungan ;)

Efter skolan idag så ska jag åka med johannes och råbin (han kallas så för att jag ska kunna skilja på alla robin som jag känner) till stan för att köpa present till alex. Det kommer att bli såå svårt, för alex är en ganska reserverad person =/ men vi hittar nog något. Senare så ska jag träffa sara. Det ska bli jättemysigt för det var väldigt länge sen vi sågs! Just det, ska söka jobb idag också.. hm.. det blir lite svårt om jag ska till stan. Får se hur det blir med det.


(God morgon klassen kommer från vår mattelärare, då hon varje lektion tvingar alla i klassen att säga god morgon till henne, och om det inte var tillräckligt många som sa det så säger hon: jaha, då får vi försöka igen! Sjuuuult överdrivet. Jag säger bara, välkommen till 2008!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0