God morgon

God morgon! Jag har precis vaknat och ligger i sängen och tar det lugnt. Jag börjar ju inte skolan förns klockan 12 så det är ju inte direkt brådis. Jag hade ju ändå tänkt att plugga lite inann så nu får jag ju lite extra tid. Skönt med en rejäl sovmorgon, har varit mycket på senaste tiden så jag behövde en lång. Idag får jag tillbaka mitt matteprov! Hoppas att det har gått bättre än vad jag tror, tyvärr så tror jag inte det. Det blir nog att satsa på nationella. Såg förresten en reklam för intensivkurser inför nationella provet, kostar 2000 kr för två hel dagar då de går igenom vad man behöver kunna och så gör man lite uppgifter från gamla prov. Det är väldigt dyrt men i mitt läge så kanske det är värt det. Får se hur jag gör, eftersom det bara var två dagar så kan man nog anmäla sig senare.

Idag har jag bara fysik och matte, mycket räkna det blir. Räknade några mattetal igår för att inte komma efter nu från början, känner mig riktigt duktig :) Men borde nog ta hem fysiken sen också. Får se hur det blir, har ju prov på fredag och måndag och en muntlig redovisning på måndag. Det beror på hur mycket jag hinner med!

Efter skolan ska jag på körlektion! Ska köra med Magnus igen, och nu har jag köpt ett sånt där 10-paket så det är skönt att det är fixat iaf! Nu är det bara boka in dem och köra bra så jag kan ta körkortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0