God natt

Akam kom förbi runt 8 och undrade om han kunde få kopiera ett av mina papper. Eftersom jag tycker att det är roligare att plugga tillsammans med någon så bjöd jag in honom och han förhörde mig på massa saker och sen förhörde jag honom. Det känns som att det kommer gå helt okej, kanske inte för att jag kan allt perfekt, utan för att provet kommer att vara lätt. Men man vet aldrig. Fick ju förresten tillbaka mitt matteprov idag, och fick vg! Bättre än förväntat alltså! Det var skönt. Ska bara se till att få riktigt bra på nationella så jag kan höja mitt betyg.

Eftersom Akam kom förbi och vi slutade plugga vid 9 slutade det med att vi satte och gjorde massa annat, tills typ nu. Så jag har alltså inte gjort någonting annat vilket känns lite dumt, särskillt eftersom jag inte pluggade imorse, men borde hinna med att plugga lite imorgon, och så får jag väl ta en lugn lördag och plugga lite. Har ju inte ens börjat titta på engelskan som vi har prov på på måndag.

Nu tror jag att det blir ett avsnitt av Americas next top model så jag somnar lite bättre, dock med lite skuldkänslor för att jag åt några chokladbitar som mamma tagit hem från Washington.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0