God natt måndag

Nu tog måndagen slut du! Och det är dags för mig att sova. Hann precis komma hem från träningen, kasta mig in i duschen, äta två ägg och göra spanska läxan. Herrejösses. Och så blir det upp klockan 6 imorgon och upp och hänga tvätt.

Har lite beslutsångest för dagen imorgon. Antingen kan jag åka hem till Råbin och kolla på heroes med han och alex, som jag har lovat i typ 3 veckor, eller så kan jag simma, åka och klaga på min mobil och göra mitt filosofiarbete. Hm, jag vet ju vad som är mest produktivt, men jag får så dåligt samvete eftersom jag sa att jag ville komma, men har aldrig kunnat. Får se hur det ser ut nästa vecka, om jag kanske kan lova helt och hållet, på hedersord något heroes där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0