lugnet innan stormen

Det har inte blivit mycket av bloggandet idag inte, men hade fullt upp med matten, dessutom var elin och akam här så kände att jag inte riktigt kunde springa iväg bara. Är sjukt trött, och känner att jag skulle ha nytta av att plugga lite till, men jag är så slut! Och imorgon gäller det! Hoppas att det kommer uppgifter som jag kan nu!

Måste egentligen läsa tidiningen och göra spanskaläxan, men tidningen skjuter jag upp lite och så tar jag det i helgen.. kommer säkert inte hända men får försöka.

Jag har även nästan helt övertalat elin att gå ut med mig imorgon! Vi ska isf till göta källare. Har inte varit ute på sjukt länge, och göta källare är ändå helt okej. Hoppas de har lönehelgspriser :) Så sköönt att få studiebidraget, har aldrig förstått denna lycka förns nu, för jag har aldrig varit så fattig som jag är nu. Finanskrisen strikes again! Seriöst så suger det typ att läsa tidningen för att leta efter saker om spanien, eftersom det bara står om finanskrisen hela tiden. Och det blir ganska tröttsamt att läsa varenda jävla artikel om det, även om det är nyttigt. Men, vad gör man inte för att få MVG i projektarbetet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0