Matte, matte och matte

Har precis ätit middag vilket är så otroligt förvånande. Vi har nästan aldrig på de senaste 10 åren ätit middag runt klockan 6. Antar att det är för att pappa är hemma och sjuk. Jag fick som jag ville med middagsvalet iaf! Sushi :D Var jättesugen och för en gångs skull var min syster sugen på det samtidigt som mig så det  blev sushi efter lite övertalning och ett löfte om att äta fläskkotletterna imorgon som blev över sen igår.

Bloggen har krånglat lite ytterligare, vet inte om det är mitt internet eller hela grejen som krånglar, men det finns inte så mycket att göra åt saken!

Nu måste jag sluta skriva och börja plugga lite mer matte. Ligger bara på 7108 för tillfället och vi har prov på kapitel 6,3, 7,1, 7,2 och 7,3 så jag har en hel del kvar att göra! Prov på fredag! Keep your fingers krossed för det måste verkligen gå bra för mig på detta prov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0