Onsdag kväll

Åh, jag orkar inte mer matte nu! Jag behöver en break. Tror att jag ska kolla på det nya greek avsnittet om det laddar klart någon gång. Har ju jobbat asmycket nu, ligger på 7140. Tänkte väl jobba till typ 7162 tror jag så hinner jag repetera lite extra imorgon. Det börjar faktiskt känna som om det sitter! Men är så trött på det nu!

Min syster berättade även att the killers har släppt en ny låt så jag surfade lite och det verkar som den heter Human. Hittade ingen video på youtube, men de finns vissa som har gjort "covers" på den redan nu om ni vill lyssna. Bloggen krångar järnet så hade nog ändå inte kunnat lägga upp någon video. Nu blir det greek och lite toblerone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0