Torsdag

Har precis kommit hem och ligger i min säng som vanligt. Den är otroligt skön! Lyssnar på the killers nyaste låt human på högsta volym och ska snart börja plugga psykologi. Är på ganska bra humör för det har varit en skön eftermiddag. Efter min korta dag i skolan gick jag och elin till centrum och kollade på lite kläder. Hittade en jättesöt lila klänning som jag funderar på att köpa. Pratade även med Ida och vi bestämde oss för att gå ut på krogen imorgon, så måste ju hitta något att ha på mig, är så trött på min garderob! Men den var lite för dyr för mitt lilla studiebidrag så vi får se hur det blir med det. Om jag ska på krogen måste jag ju förse mig med törtsläckande saker också.

Efter vi hade kollat lite i centrum så gick jag ner till handenterminalen och körskolan. Körde en enkellektion, och det gick ganska bra, även om jag tycker att jag kör mycket bättre med våran egna bil. Jag tror att det blir en enkellektion till och sen börjar vi köra på dubbel.

Såg precis nu att Americas next top model har laddat färdigt, och det är sjukt svårt att stå emot och inte titta på det istället för att plugga. Men pluggar i två timmar, sedan paus med den och sen plugg igen tror jag. Man måste ha lite paus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0