Fredag

Kommer ihåg hur jag skrev i månadags att det var 5 dagar kvar till helg. Kändes sjukt tungt men det har ju gått hur fort som helst - kanske lite för fort, borde ha hunnit plugga lite mer matte känner jag.

Kom precis hem från stan nu och är jättetrött. Alex är en väldigt svår människa att köpa presenter till! Vi köpte iaf en bok som var någon sån där fantasybok som han tycker om och ett boköverdrag som det stog Bible på (han är mormon) och sen när jag kom hem så sa pappa att de läser mormons bok så det sket ju sig lite, men de är ju typ lite kristna ändå så de läser ju säkert bibieln också. Hoppas på det iaf. Vi hade ju egentligen velat skämta med honom och ge honom typ kondomer eller något annat (de får inte ha sex förns de gifter sig) men det hade nog inte varit så uppskattat av hans föräldrar. Först sprang vi runt överallt för att leta efter boken, men så tänkte vi att vi köper ett tv-spel istället. Och sen var det också slut överallt. Sen när vi var på väg för att köpa ett presentkort på någon spelbutik så gick vi förbi akademibokhandeln där boken fanns. Så mycket fram och tillbaka men jag tror att han tycker om boken ändå!

Gick förbi ett sushiställe i stan och blev genast sjukt sugen på sushi som jag blir varje gång jag går förbi ett sushiställe, men såklart så vill inte familjen ha det så det blir ingen sushi för mig :( Nu ska jag kolla lite på lipstick jungle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0