Frusna hallon

Nu har jag skrivit färdigt min del av projektplanen, den är inte helt bra, men har ju lite tid imorgon om jag vill ändra eller skriva lite mer. Skönt att ha den gjord iaf! Kanske ska ta och läsa lite samhällskunskap för att lätta på mitt lat-samvete lite till. Kan ju kolla på heroes senare eftersom jag har värsta sovmorgonen så jag kan ju vara uppe hur länge som helst! nästan iaf..

Hade värsta suget efter frysta hallon när jag satt och skrev så sprang genast till frysen för att leta rätt på några nedfrysta och värmde de lite, men bara så mycket att de var fortfarande var lite frusna. Mums va det var gott. Sitter och funderar om jag ska gå och göra en extra omgång.

Pratar med robin också, och önskar att han var här just nu! Skulle gett nästan vad som helst för det! :( Kom hit nu sötnos!

Kollade på Idol tidigare idag, och blev helt förundrad över lillkillen som är med! Värsta unga rösten när han pratar men han sjunger som en fullvuxen man! Nästan så man tror att allt skulle vara fixat :O Johan eller Jonas tror jag han heter om ni vill youtuba.

weell, back to business! (och med det menar jag plugg med samhällskunskapsboken) Ha det bra allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0