gaah

Jag är sååå trött! Har suttit och pluggat sedan klockan 5! Plus att jag gick i skolan till halv 3 idag, och resten av tiden så var jag och simmade. Ingen vila idag med andra ord alltså. Jag brukar tycka om att ha fullt upp, men det här är bara för mycket. Tur att vi ska renskriva engelskatexten imorgon som jag precis skrev, annars hade det varit illa.

Nu ska jag iaf kolla på något serie och somna in skönt, för att sedan gå till skolan klockan 8. Roligt liv man har. Men, nu är det bara 3 dagar kvar i skolan tills helgen kommer, får sova hela fredagen. Dessutom är det för mig är det en extra skön vecka eftersom många av mina lektioner är inställda. Hoppas att jag har orken att fortsätta plugga resten av veckan bara. Matte prov på fredag nästa vecka och jag kan typ ingenting! Så sjukt svårt!

Träffade Anna idag, en gammal bekant som man inte träffar så ofta, bara stöter på sådär ibland, och hon tipsade mig om att de söker folk på hennes arbetsplats, så ska definitivt söka dit! Är i STORT behov av ett jobb just nu! Bokade precis flak till studenten, det kommer att kosta en sådär 800 kr... Till alla som ska ta studenten nästa år eller året efter, boka tidigt om det går! Tyvärr fick vi inte veta när vi skulle gå ut förns typ i fredags, och såklart ska vi gå ut den 5e juni, då alla andra går ut så de som fixar studentflaken ser till att höja priserna med några tusen, kul!


Mycket klagomål idag men är så satans trött. Ska sova lite på eftermiddagen, jag lovar, så får ni förhoppningsvis ett lite gladare inlägg! God natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0