glass och heroes

Både vaniljteet och digestivekexen var slut så det blev inget sånt gott ikväll. Dessutom kan jag inte se att gossip girl har kommit upp någonstans så inget av det heller. Allt som jag hade planerat gick åt pipsvängen. Men! Såg att det fanns ett heroes avsnitt, säsong 3 avsnitt 0 (?). Är troligen en rerun på allt som har hänt eftersom det var typ ett år sen heroes slutade och det börjar ju igen på måndag :D!! Sen hittade jag lite soja-glass som såg väldigt lockande ut, så tog den istället för kex. Har ju fakitiskt tänkt att simma imorgon. Om inte elin och jag ska plugga, hm..

**Heroes börjar tydligen ikväll, s03e00 var en slags countdown där man fick se lite småklipp från nya säsongen och annat. Det började sändas 9 så lär väl vara färdigt snart!! Yeey!



                                                                         Ser det inte gott ut?

        

Kommentarer
Postat av: queenpeach

hoppas du har en bra måndagkväll!Kolla gärna in i min blogg o webshop och följ min flytt till Asien:D

2008-09-22 @ 20:56:14
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Katarinaw

Tack så mycket! Detsamma till dig. Ska absolut kolla in din blogg :) Häftigt att du flyttar till Asien!

2008-09-22 @ 21:40:12
URL: http://katarinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0