God morgon

Eller kanske lite för sent för god morgon. Vaknade egentligen klockan 8 men segade mig ganska mycket.

Har precis ätit frukost i min säng och sitter och lyssnar på Sr metropol. Den är en ganska bra kanal, men jag måste säga att jag tycker att P3 Star spelar bättre musik.

Jag ska strax åka och träffa Christian, en kompis som bor i Linköping, och ta en fika någonstans vid t-centralen. Känner mig lite småkrasslig idag, som resten av Stockholm. Det får bli te till fika.

Pratade med Elin idag, och hon frågade om restaurangen jag var på igår var bra, vi pratade lite om att det var lite konstigt att man ser rätt in i köket så fort man kommer in, men jag berättade att jag hade sett en kock som såg snygg ut så jag var nöjd, och då sa hon att hon också hade sett honom när hon var där! Coolt att vi är så lika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0