Hemma

Åh, kom precis hem från elin, känner mig helt utslagen! Har en lätt migrän och är jättetrött. Det värsta med migränen är att det inte hjälper med huvudvärkstabletter, och eftersom jag har en väldigt lätt migrän så får inte jag några speciella migränpiller :( Men det är sånt man får leva med.

Det var jätteskönt att simma lite imorse. Hann precis simma 1 km innan alla vattengympatanter hoppade ner i vattnet. Jag och elin var lite avundsjuka, vi ville också vara med på gympan, det ser så roligt ut! Men men :) vi hade en fysiklektion att gå på!

Efter skolan så skulle vi hem till elin, och vi tänkte att vi kanske kunde få med oss akam, men han orkade inte åka till elin, så fick klara oss med matten på egen hand. Det gick ändå helt okej, även fast jag inte alls var på humör för att plugga matte. Sen gjorde vi nutellagifflar till spanskalektionen imorgon, jättegoda blev dem!


Nu ska jag nog ta och kolla igenom projektplanen och sen kolla på det nya avsnittet av Greek. Älskar den serien! Jag blir så glad efter jag har tittat på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0