himmel blå, himmel blå

Morgonen idag var helt värdelös, var fett nere men sen hade vi gympa som sista lektion och eftersom Akam sa "Nu är du glad för du har tränat och då har det frigjorts endorfiner i dig!" till mig igår när jag berättade för honom att jag hade simmat så blev jag glad efter vi hade spelat fotboll. Det funkar om man tänker så! Iaf för mig :)

Fotbollen var typ asjobbig, för först gjorde vi intervaller och det var jättevarmt väder ute men det var ändå jättekul! Har börjat tycka om fotboll nu, förut tyckte jag alltid att det var jättetråkigt.

Det är fortfarande helt blått på himmelen vilket fick mig att tänka på Håkan Hellströms låt Himmel blå himmel blå som jag tycker så mycket om!






Den här låten gör mig alltid så glad för jag kopplar den så mycket till sommar. Det faktiskt fortfarande sommar, jag vägrar höst! (Det kanske funkar..)

Skönt iaf att onsdagen är över för resten av veckan kommer vara jättesoft för mig eftersom massor av mina lektioner är inställda. Imorgon har jag en lektion, fysik. Det ända som är dumt är att den börjar 1, men det gör inte så mycket för jag och elin ska ändå simma innan. Sen ska jag söka jobb på Vi och plugga matte hemma hos elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0