Kallt

Här om dagen gick jag på hötorget förbi alla stånd och så, där det alltid brukar vara fullt med färgglada blommor, jordgubbar och goda frukter, men nu när jag gick förbi var allt jag såg kantareller, lingon och ljung. Snacka om att det känns i hjärtat när man märker att nu är det höst, på riktigt! Inte nog med det så ligger jag nu nerbäddad under mitt duntäcke och fryser så det bara skriker om det! Min tröst är att snart läggs det nya gossip girl avsnittet ut så det ska jag mysa med ikväll!

Har iaf skrivit klart en av engelska texterna, får se om jag orkar plugga så mycket mer idag. Kanske skriva lite på bakgrundsbeskrivningen till mitt projektarbete, får se. Nu ska jag gå och fixa lite vanilj te och digestivekex med smör och ost på. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0