Molniga måndag

Egentligen var det typ jätteblå himmel idag, men har en sån där dag, som känner väldigt molnig, bara tung liksom. Fast om jag tänker efter lite så var det en ganska bra dag. Om man tar med alltihopa. Men är väldigt trött just nu, det är nog det! Vill bara sova, men måste stanna uppe och kolla på nyheterna (det är till vårat projekt)

I skolan hände det inte så mycket, mest att jag blev lite irriterad över att vi skulle ha redovisning på engelskan idag och jonas hade inte skrivit sin del, så jag var tvungen att skriva den. Lite jobbigt att han ska få credit för mina presteringar, men inte så mycket att göra åt det. Annars så blev jag min lärares favoritelev idag på filosofin typ! Haha, kanske överdriver lite, men jag var den enda som hade gjort läxan och han tyckte att jag hade gjort den väldigt bra :)

Efter skolan hade jag körlektion. Jag vet inte varför, men blir jättenervös och kör asdåligt när jag är på körskolan, men efter ett tag så blev det lite bättre. Min nya lärare Magnus är mycket bättre än Tore som jag hade först!

Har förresten fått smak för Miss Li och Lars Winnerbäcks låt Om du lämnade mig nu! Lyssna på den, den är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0