Plugg

Har nu läst 75 sidor i körkortsboken, vilket är typ ingenting eftersom den är full av bilder och så, men jag känner mig ändå nöjd för det var mitt mål idag. Var verkligen inte på humör för att plugga, men gjorde det ändå, yay till mig! Och nu har jag bara ca 200 sidor kvar ;P Hade tänkt att läsa hela boken innan min körlektion den 29e. Det borde jag ju hinna.


Ska börja fixa mig nu för att åka iväg till farmor och till stan för att titta bio med familjen, vi ska se Mamma Mia. Verkligen en familjehelg den här helgen!

Hursomhelst så ska vi åka snart, så tyvärr hinner jag inte plugga någon matte. Skönt men har faktsikt lite dåligt samvete. Har prov om mindre två veckor och ligger sååå efter. Ska fråga Elin om hon har lust att plugga med mig i veckan, får mer motivation när jag pluggar tillsammans med någon.


Kommer nog hem ganska sent ikväll, beroende på om vi hinner till kvart över sju bion eller den vid 9, så hinner kanske inte blogga något mer. Hoppas på kvart över sju bion eftersom jag ska upp 6 imorgon och träna! Men om det blir klockan 9 så önskar jag er alla en god natt!


Kommentarer
Postat av: malin

å jag får ont i magen av att tänka på körkortet..

2008-09-21 @ 19:04:43
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: Katarinaw

Jo, jag vill verkligen bara ha allt gjort, utan den där jobbiga mellan processen då man måste göra en massa! Men första körlektionen om en vecka så jag hoppas att det går ganska fort :) Wish me luck!

2008-09-22 @ 17:20:12
URL: http://katarinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0