Söndag

Hej! Ligger hemma i min mysiga säng och pluggar körkortsteori! Hade tänkt att läsa ut boken idag eftersom jag har lektion imorgon. Har läst en 100 sidor nu, och det är lite mer en 100 kvar, så det borde jag hinna om jag bara tar och gör det.

Gårdagen var jättetrevlig! Fick se hur alex bor och träffa han familj och så och vi hade jättekul. Kvällen slutade dock i att jag fick rå-spö av en tolvåring i Guitar hero, men vad ska man göra?

Robin kom till Stockholm, han har varit här och festat i helgen, men tror inte att vi kommer att träffas. Han har inte hört av sig som han sa att han skulle och han åker väl någon gång på eftermiddagen. Men :) det är sånt man får leva med!

Nu ska jag spela lite age of empires! Jag såg spelet när jag och råbin var och letade present till alex och blev så sugen. Har inte spelat det sen jag var typ 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0