Söndag?

Nej, idag är det faktiskt lördag. Men den har varti så seg så det känns som en sån där vanlig segsöndag. Säkert bara för att jag var hemma igår.


Kom hem från stan för ett tag sen där jag hade fikat med Christian. Det var kul att träffas, han är en av de få som jag träffar från sportscamp. Vi pratade om allt möjligt och han bjöd mig faktiskt på bal. Det var någon slags militärbal grej. Har aldrig varit på en bal förut så det skulle nog vara kul att gå, men det är i Linköping, och äger ingen balklänning så det blir nog för dyrt för mig. Dessutom kommer jag bara känna två personer där och jag är inte särskilt pro-lumpen. Men det var trevligt att bli tillfrågad iaf.

Ska snart börja städa så jag hinner innan Elin kommer ikväll, men funderar på att kanske leta upp en serie eller film att se först. Är som sagt ganska seg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0