Städfreak

Mitt under grey's anatomy så fick jag ett sms från robin där det stog att han kanske skulle till stockholm ikväll. Jag fick värsta rycket och började tokstäda, jätteskönt. Älskar att få städryck för sen är man ju liksom färdig med det. Hoppas han kommer ikväll bara :)

Håller på att slå in presenten åt alex nu, har lite beslutsångest om boken och pocket överdraget ska vara i samma paket? Överdraget är ju mindre än själva boken, så det ser ju lite konstigt ut. Men annars så kanske han inte fattar vad överdraget är till för. Vi får se, det blir nog supersnyggt! Brukar bli snyggt när jag slår in presenter om jag får säga det själv. Tycker att det är så himla roligt!

Imorse åkte mamma till London! Jag är så avis! Hoppas hon köper något fint hem till mig :) Kanske en ny mobil? Haha man kan ju alltid drömma. Det suger att min har börjat gå sönder.. Kommer inte kunna köpa någon själv, för jag är heeelt pank och annars så får jag vänta till julafton! Och det är typ om långt tid!?!? Jaja, nu ska jag lägga upp en bild på kära grey's gänget. Ni som inte har sett serien, se den!






Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha en bra kväll :)

2008-09-27 @ 17:45:45
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0