time for the little people

Imorse vaknade jag och hade värsta lusten att gå ut och springa, och det är inte så ofta man har det så jag tänkte att jag skulle ta vara på tillfället och gå ut och ta en springtur. När jag var ute och sprang så märkte jag att det var småbarn överallt! Det bara kryllar av dem! Även igår när jag satt på bussen in till stan för att möta Christian så såg jag massa föräldrar med barnvagnar och barn. Jag antar att mellan klockan 10-12 är då alla andra som inte har någon unge som väcker en på morgonen ligger bakfulla och sover. Men det är ju trevligt med lite småbarn.

Nu tänkte jag att jag skulle börja plugga lite körkortsteori! Måste snabba på med körkortet. Vill helst hinna köra upp innan vintern! So long! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0