Dagens händelser i stort

Vaknade imorse av att pappa kom in tio över sju och frågade om jag inte skulle upp till skolan. Det skulle jag förståss ha gjort för många minuter sen. Jag skyller allt på robin, det var han som höll mig uppe på msn igår. I skolan var det som vanligt, dock kebabgryta istället för den fruktade äckliga ungsbakade falukorven (jag har gjort ett löfte om att jag alltid ska smaka på skolmaten). Första lektionen var psykologi, där vi skulle göra en problemlösning. Och även fast jag var sen var jag en av de första som gjorde färdigt den. Skönt när man kan känna sig sådär lite smart ibland.

När jag kom hem från skolan gick jag och la mig i sängen för att kolla lite på en ny serie som heter Fringe. Lite skum är den, men ganska rolig att titta på. Iaf när man inte har något bättre för sig. Direkt efter somnade jag och vaknade runt 7 av att mamma väckte mig och vi skulle ut och äta på en resaturang här i området som är ganska ny . Det var trevligt att ha en familjekväll, var länge sen sist.

Efter det ville min familj lyssna på mig från när jag var med i radion igår. Jag var med på SR Metropol, inte den populäraste kanalen kanske, men ändå, den sänds över hela Sverige. Det lär ju ha varit en del som lyssnade. Jag satt iaf i panelen i metropol nu, och vi pratade om förkylningar, klamydia, finanskrisen, kemisk kastrering och nakenfoton som läggs upp på internet. Lite halvt pinsamt att jag hade sagt åt min lärare och lyssna, och sen ska jag prata om klamydia, men det gick bra ändå :).

Nu har jag precis kollat på filmen Harold & Kumar - Escape from Guantanmo bay. Lite överdriven typisk kill-humor, men den var helt okej. Får lyssna lite på metropol ikväll också, måste ju stödja kanalen nu när jag har varit med i den.

Imorgon ska jag träffa Christian, en kille som jag jobbade med på Sportscamp i sommras. På kvällen ska jag och Elin kolla på Heroes. Har redan sett de avsnitten, men jag är så snäll så jag kollar om dem för hennes skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0